it is what it is

Fick ta bort något blogginlägg nu för att det blivit lösenordsskydd här, fast jag inte satt. tror det var för att jag drog bilder från min gamla blogg hit, jag vet inte :) men kanske funkar nu iaf.
Sitter nu och kikar runt överallt efter saker, bara kollar och kollar och ingenting av det jag vill hitta finns, eller vad man ska säga. Verrryyy irriterande.
Jaaja, jag bloggar inte så ofta som sagt. Men kan ju skriva när jag väl sitter vid datan, vilket är typ 1 gång i veckan om ens det, och det är inte alltid jag ens ids blogga eftersom att min dator också är så förbannat seg.

Nåja! Idag har jag jobbat till 2 vilket har varit skönt eftersom att man nästan jämt jobbar kväll. Och i helgen gjorde jag bort min sista helg för i sommar, fyfan vad skönt säger jag bara. Har jobbat kanske 10 helger av 13, är inte säker, kan ha varit ledig någon helg men ja ungefär så har det sett ut och det har väll inte varit allt för roligt.
Happphapp, nästa helg far jag och hjärtat till stockholm och far på sån här tatuerings mässa tjoffs. Ska bli kul :) sen fyller han år på måndag också och nu när mina planer inte funkar som dom vill så vet jag inte vad jag ska ge han. Men sånt löser sig säkert.



JAAAJA, nu ska jag sätta mig i duschen med mitt onda huvud och sen invänta hjärtat, och sen slockna! :) godnatt.











ja, några bilder, hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback