ledigg

Idag är jag ledigledigledig, inte för att jag vet vad jag ska göra men ändå. Planerar att träffa fribdan, får se vad hon säger om det, förmodligen säger hon kanske. Sen kanske jag ska fara å fika hos emma. Nåja.
Marie kom med frukost för typ en timme sedan, himla gott. Sen har vi varit å köpt snus och jag trodde inte det var så förbannat kallt ute som det är, marie fick till och med blåa läppar. Och här inne är det inte bättre, jävligt kallt är det så snart ska jag lägga mig i duschen och värma mig lite.

Nåja. Igår fick jag två tatuerings tider, känns ju bra :). Först en 16e september, och sen 15 december. Sen så bokade jag o marcus ett hotellrum i haparanda, 2900:- för en natt, men då fick vi jacuzzi på rummet & så tog vi sånt här guldkantstilllägg, var typ att man fick champange på rummet o ja vad det nu var. Det är väll iaf min present till han. Var svin mysigt hotell, fanns världens största bastu, pool, spa å massa grejjer. Sen kan man ju pysa iväg på ikea och finland o sånt där om man villdeduuuhu. Lite trisst bara att det bara blir en dag, men bättre det än inget :).

Idag fyller emmapemma år, så grattis sötnos!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback