pussÅkram

vilken dag, vilken hemskt stressig jävla dag. Jag har sprungit runt som en dåre på jobbet och stressat halvt ihjäl mig, men även fått några skratt med lotta, som tur var.
Nåja, nu sitter jag och är hungrig. När jag stressar så hinner jag inte ens känna om jag är hungrig, men var några timmar sedan jag åt, för många som vanligt. Åt en macka vid 5, så att.
Marie o kalla har skjutsat hem mig, och kalla har suttit och tjatat hela vägen om vilken jävla idiot jag är, hur trög i huvudet jag är, allt jag hade kunnat göra för 3000:-. Jag menar då när vi far å bor på hotell imorgon, 2900 för en natt kanske är lite väl mkt men ändå, jag vill ge det marcus och då vill jag det. HIHI.

Haha marie berätta något roligt också. Hon har varit hos min morbror tony. Då berätta marie om vad hotellet o det kosta och att dom hade världens största bastu bla bla bla.
Kurt - det måste ju vara att dom får all inclusive eller något när det är så dyrt.
Tony - ja men all inclusive? då får dom ju dricka hur mycket dom vill, inte har dom råd med det när sanne är där.

heheheheheheh va roligt det var då.
Nä nu ska jag duscha och invänta marcus och invänta morgondagen, sen har jag dessutom en grejj å göra :) hejjrå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback