SENASENA

Nu kliar det i fingrarna igen och jag vill bara beställa hem massa jäkla kläder. Har hittat hur mycket som helst som jag vill ha nu, fast det gör jag ju alltid.
Jag och marcus har nyss käkat pizza, o nu sitter jag har bara här. Jag har som vanligt inte så mycket att berätta, eller så är jag bara dålig på att blogga.
Det regnar, för den som inte märkt det. Och jag älllskar regn, kan jag ju också meddela. Har velat att det ska regna hela sommaren. Fast det är bara för att jag varit så less på att jobba, och det känns som att det är det enda jag gjort. Men skönt iaf att det börjar bli höst på nåt sätt, det är så mysigt med höst.



Lyssnar stel & fastspänd & när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig
Du är värd att dö för men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback