Yey

Hejsann! :) idag har jag vaknat vid 9, fortsatte sova, vakna 10, fortsatte, vakna 11, fortsatte, vakna 12. Ja ungefär så har min morgon sett ut, fast väldigt skönt var det o sova, känns som att jag inte fått sova länge på några dagar nu när jag har jobbat öppning 3 dagar förra veckan. O igår vakna jag typ 8, sov ca 3-4 timmar. Fast iofs så blåste jag o marcus på till 1 i lördags, eller hur länge det nu var.

Men jaaja nog om sova, nu sitter jag här med min trevliga nack/huvudvärk som jag tydligen börjat få jämt o ständigt, irriterande är det då och ont gör det, känns som att skallen bara hänger åt ett håll, för det är bara på ena sidan jag har ont. Nästan bättre å ha ont i hela huvudet tror jag.

Om en vecka fyller mitt hjärta år, och jag sitter och åhar mig för inget går som jag vill när det gäller presentplanerrrr. Jaja, det löser sig säkert :) pussokram nu har jag inte tid med det här.


Hade velat att min korv till bästa vän hade kunnat ta sig till stan o umgås med mig snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback