Dag 6, Min dag

Fan vad jag är duktig o blogga nudå. Men nu sitter jag ju vid min egen data, och har mina bilder :) är ju rätt trisst utan bilder också kanske.

Min dag har bestått av stress, aggression och elaka tankar om varenda person. En vanlig stressig dag på jobbet kanske man kan säga. Det börjar med att flera tjejer kommer in å beställer mat, det första gänget tar med sin mat. Det andra gänget sätter sig och äter, och båda gängen är hästtjejer. Okkkkej jag fattar kanske om man gör så, inte för att jag ens hade velat gå in på en affär när jag luktar häst. Men fel att tänka på dom som är så jävla allergisk att det sitter i hur länge som helst, bara av att känna lukten! Sist några var in med hästkläder så blev jag svin sjuk och tog hur länge som helst innan jag blev frisk.
Sen har det fortsatt med en jävla drös med folk hela dagen så man har knappt suttit ner en enda minut. Och stressat har man gjort, vilket leder till ilska, vilket leder till att man retar sig på varenda liten skit sak. Triiisst.

Nu ska min dag fortsätta, jag vet inte hur :) det vet man aldrig, heh. Men har iallafall shoppat massa karra, så jag o älskis ska nog fläska iallafall. Hejdå!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback