hejhejhejhej

Nyss har jag tryckt i mig tacos med mamma och kurt, det var väldi gott!
Min dag har mest bestått av fotande, har varit hos marie och kalla och umgåts med dom, så har vi varit å käkat glass också. Igår tjattra jag i telefon med frida i över 2 timmar, det var meingen att vi skulle prata i typ 5 minuter för hon skulle bara få prata med mig medans jag gick upp till marcus (ja jag är jävligt feg som inte vågar gå ensam typ 100 meter), men det blev att vi prata mer och mer och mer, men lika glad för det är jaaaaaag.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta, bilderna här nere är inte meningen att dom ska vara skitfiiiiiiiiina eller vad man nu kanske förväntar sig, jag testar mig fram! :) höhö.














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback