Hallelåja

Har ju lovat frida att jag ska blogga lite oftare, men det var om hon fixade min blogg. HALLÅ FRIDAFÖRRFAN??
Själv är jag för tålamodslös för att göra det, om det nu ens finns nåt ord som heter så. Jaaaja, ni fattar poängen.

Nu har jag och mackepacke kommit hem från luleå och piteå. Så i fredags kollade vi idol och det, var mycket folk och det var ju rätt fränt o se det live. Lite jobbigt med pauser och så men det var kul :). Så har vi sovit hos farmor från fredag till lördag, fått god mat o på lördagen shoppat. Jag har hittat 2 t-shirts, 1 bh och 1 par trosor och nån typ av korsett, på h&m. Sen på cubus hitta jag en bandana, världens mysigaste morgonrock och tofflor till det =). Blev inte så glad när jag märkte att dom dragit 497 kr för mkt av mig på cubus. Det märkte jag när vi var i piteå, och då var det kört. Så jag får väll ringa dom på måndag.

Jaa, sen i piteå for vi och åt hos marcus mormor, sen till en som marcus känner, och sen till pilar och johhny. Och efter det såg vi saw i 3D :) var väll lite fränt det också, men tror det är roligare å se nån film man verkligen hoppar till i och är sådär rädd, tycker saw filmerna mest är äckliga, sådär så man blir spyfärdig typ. Så man fick se massa slaffs ännu tydligare, HEHE! efter det for vi och sov hos marcus mormor :) och idag har vi varit på storheden å gått på biltema och jula, och käkat på max och sen dragit hem.

Jävlar vad jag skriver nu, typ första gången på länge jag har nåt att berätta, haha. Jaja, nu ska jag försöka klura ut vad jag och marcus ska äta idag om det nu blir nån mat. Beror på om jag orkar ta mig till konsum ensam, eller om marie vill följa med eller ja hur jag nu ska göra, OCH om jag nu kommer på nåt man ens kan äta. Men nu ska jag göra nåt, hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback