heeiiiiiii

Jag är inte så värst duktig på o blogga.. Jag vet. Just nu ligger jag iallafall bredvid min fina pojke som sover och låter för fullt. Och jag tror jag snart ska göra samma sak som han. I helgen var det halloween och nej det var inte så kul o trängas bland sjutusen pers eller nåt. Så jag for hem rätt tidigt, tröck i hörlurarna i öronen o la mig. Jobbat har jag också hunnit med. Och therese har fått barn. En liten nadja. Henne fick jag träffa igår, hojja så himla söt hon var. Lätt som en fjäder. Tror inte jag hållt en sån liten många gånger. Når william, saras barn var liten så var jag ju inte ett dugg intresserad. Så grattis therese och tomas. Jag är jätte glad att allting gått bra. Har kommit hem från jobbet för några timmar sen, jag o marcus har tittat nån film och andra avenyn. Sen slockna han pladask. Imorgon är jag ledig och på fredag far jag o marcus till luleå o tittar idol, hälsar på farmor, shoppar o såna där grejjer. Så vi blir nog där hela helgen :) skönt o komma bort. Mindre skönt är att jag blivit sjuk. Föribannat. Jag ska allllltid bli sjuk när jag är ledig. Eller när jag ska göra nåt speciellt. Ge mig förslag på vad jag kan laga för mat imorgon tack snällllla! Nu ska jag sova mig frisk. Pussochkram, hörs nångång....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback