Torsdag

Här har jag legat nästan hela dagen, helt slutkörd och sjuk. Men börjar bli bättre verkar det som :)
På morgonen for jag iväg med marie på konsum, handlade frukost å så kom hon o mixi in å fika med mig. Sen har jag legat här, badat och haft ansiktsmask och sånt. Efter 6 tiden kom tessi hit, vi gick på dannes å köpte strips och åt, sen har vi bara suttit å pratat och typ kollat på datorn :) Jag är så jävla trött, helt sjukt.
Nu sitter jag och väntar på att marcus ska komma hem, han är och jobbar och har gjort det sen 6 imorse, så jag tycker synd om han ganska mycket. Är rätt hungrig men orkar inte äta förrän han kommer, är så tråkigt o äta ensam, fytusan.

Nu ska jag lägga mig i soffan o kika ett avsnitt andra avenyn :) lär ju säkert få se om dom avsnitt jag sett eftersom att marcus inte varit med, men struntsamma. Förlåt förresten för att mina inlägg är så tråkiga dom gånger jag väl bloggar, jag har som inga bilder på marcus dator. Men hejdå!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback