Gräv inte ner dig över någon som inte skulle gräva upp dig igen

Har just kommit hem från jobbet och leker fortfarande att det är något slags maraton lopp här när jag sitter o äter chips, fort går det kan jag lova. Duschade nog nyss på ca 3 minuter. När ska man orka varva ner?
Har nyss gett maries present eftersom att hon fyllde år igår, köpte en ring och två nagellack, på ringen stod det "our souls are tied" väldigt fin. Hon fick den här utanför marcus när hon hade skjutat hem den, jag undrar vad killen som gick förbi med en hund tänkte när vi pussar och kramar varann hejdå och säger att vi älskar varandra. Säkert tror han vi var ihop, hehe!
Nåja, har iallafall varit rätt lugnt idag. Tänkte egentligen vara ledig imorgon eftersom att jag o marcus skulle på bio men emil var inte så sugen å jobba, fast han sa att han kunde, så jag låter han vara ledig, guud va jag är snäll :) så imorgon jobbar jag och ändå fram till onsdag.

Igår låg jag vaken typ till 4 på natten och jag hostade som ett svin, så idag när jag och kalla var på stan o köpte present åt marre så köpte jag också allergipiller, vilket var behövligt.
Nej nu orkar jag inte skriva nåmer för känns som att det typ går ut på tid, allt det här jag skriver. BLÄ vad jag hatar o vara stressad. Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback