PISS

att sova ensam är inte min grejj direkt, att vara ensam är heller inte min grejj. Jag börjar tro att jag HATAR att vara ensam, får ångest att vara ensam, blir psyk i huvet av att vara ensam. Nu kanske jag överdriver, men det är nästan så illa. Snacka om att jag är dålig på att hålla mig själv i sällskap. Behöver typ tusen pyssel saker eller något sånt för att kunna underhålla mig själv. Haha, jaaaaa marcus är i ritsem och jag vill inte sova utan han. Blä vad mesig man är. Och jag sitter här o gnäller på två dagar när jag förut fått vänta på att få se hans fejs i typ 2 veckor när han bodde i stockholm? voiiijjjjvoij. Nej jag är nog en sån som behöver nåt å göra hela tiden, förutom när jag är med marcus... För då kan jag fast ligga blixtstill i sängen hela dagen, bara det är med han :) TIHI va gullig jag är. Men faktiskt så är det, jag har aldrig förr känt ett sånt lugn med någon som jag känner med han. Jag är ju som alltid stressad o uppjagad och grejjer ska hända nununu annars blir jag uttråkad. Men inte med han :) d e praaa.

Jajaa, jag ligger iallafall i soffan och kikar runt lite på vinterkläder, samtidigt som jag tittar lite tv, samtidigt som jag har tusen lampor tända och ja sådär. Har varit och jobbat med vickipickitoria och det var som vanligt roligt men ändå tråkigt att jobba eftersom att jag också skulle med till ritsem. Nåja, vad kan man göra åt det. Imorgon ska jag som sagt också jobba och på söndag ska jag och marcus på bio :). Har fått en jävla hosta och min "allergisjuka" har inte gått över, är så jädrans mysigt o vakna på morgonen och hosta upp massa slem och grejjer, fyy. Men då har jag heller inte tagit ett allergi piller på några dagar. Frågan är också vad det är som jag är så jävla allergisk mot?

På tal om allergi så vill jag köpa en valp. Nu smällde det i gruvan. Nu fick jag ont i ryggen och nu ska jag nog borsta gaddarna och hoppa ner i sängen för nu blev det här tråkigt, men jag är iiiinte trött. Puss på er! Jag älskar dig över hela universum marcus. <3 Du är den enda jag vill ha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback