tisdag, och jag vill se dh ikväll men jag kan inte deeeeeet....

Hej. Nu sitter jag o väntar på att jag ska börja jobba, och det känns som att det är det enda man gör dom dagarna man jobbar kväll. Jobbigt faktiskt, känns som att jag till och med är stressad när jag ligger o sover. Drömmer typ att jag jobbar, när jag sen vaknar så går jag typ o tvättar ansiktet, börjar sminka mig o plattar håret, sen väntar jag, kul..
Nåja, dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Vi har som sagt varit i ritsem, sen igår har jag jobbat. Jaa, jag har som inte så mycket att säga som vanligt eller så orkar jag helt enkelt inte tänka.

Jag o marcus har bokat biljetter till idol i luleå, som är 12 november. Så det ska bli kul :) då ska vi sova hos farmor och vara där till söndag, så då kan man ju shoppa o gå på bio och såna där grejjer. Kulkul. Vet dock inte om marcus ser fram emot att shoppa, fast det tror jag, han gillar ju sånt där.... tror jag, haha.

Jajaaa vad tråkig jag är. Saknar frida, jag har fan inte träffat henne på evigheter. Jag o hon ska bli brevvänner, hon bor i kullen och jag i malmberget. Haha. Fast det känns då som att hon bor i typ kina, inte ofta man ser hennes tryne! fast det är ofta i perioder, ibland blir man aldrig av med henne, suuck...... BARA SKOJJA HEJDÅ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback