And sometimes.. It's not enough

Vanligtvis brukar jag väll gilla att ha mycket att göra, hela tiden. Men känns nu som att jag gått i varv sen igår morse. Började igår klockan 8, direkt efter for jag till marcus och vi börja städa o han tvätta. Nån timme senare knackar frida på dörren, vi fick hemligheter för oss. Då hade jag inte ätit på typ 8 timmar eller nåt sånt, så jag var helt slut. Då for jag o marcus o hämta mat av hans mamma, åt, började sen göra smörgåstårta, for sen hem till han och titta idol och sen sova.
Idag började jag dagen med att fara till frissan, tessi följde med, så nu är jag mörkbrun/svart hårig, fast även blond o rött/lila aktigt. Efter det gick vi på stan, fika på det nya fiket, for runt på dollar, coop och expo. For sedan hem, frida kom och "fika" ett glas dricka, sen kom marcus och fika, sen kommer mer och mer och mer folk. Vid 5 for jag iväg med therese på expo och vi köpte lite grejjer, therese kom och fika. Efter ett tag kommer mormor, morfar, johnny och pilar. Sen anna-lena, och sen pappa. Hela jag har gått i högvarv hela dagen känns det som. Så nu är jag hos marcus och trycker i mig chips och dipp och försöker lugna mig, vilket inte brukar gå något vidare, är jag i varv så är jag i varv och hittar lugnet någon timma efter att jag lagt mig o försökt sova.
Men blev iallafall jätte glad när johnny och pilar överraska mig med att komma, och är jätteglad att alla kom. Och tack för alla fina presenter, jag älskar er!

Imorgon börjar jag 9, känns kul att bussen går 7 över 8. Har ingen skjuts och tänker inte använda mina ben vid den tiden på morgonen. Nåja, får väll vara halvdöd imorgon också, fy, otaggad till allt känner jag mig. Aja, keep on going. HEJ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback