bajs i röven

heeej! idag har jag varit med malin, vi satt mest o prata och sen for vi på dojjan och jag köpte mig ett par nya uggs, var ju behövligt kan jag säga, haha.
sen har tessi och marie varit här på middag, haha, jag bjöd tessi på tacos, eller ville inte käka själv för marcus jobbar till 00.00 ikväll, kändes lite väl deppigt o göra tacos och sen käka tacos själv. marrestar ville inte ha.
nuuu sitter jag här med min fina huvudvärk igen, som vanligt.
har nyss också beställt en t-shirt, väldigt fin :) hiho.
och om en vecka ska jag tatuera mig. vet dock inte riktigt vad det blir än =) och om 2 veckor färga och klippa håret, och samma är det där, jag vet inte vad jag ska göra. men jag funderar på o ändå testa lite mörkare och sen om jag ångrar mig så får jag väll ta att mitt hår kommer se ut som ett trollhår om jag vill bli blond igen. det är skit man får te, HEHE !


jaja nu ska jag nog duscha och kanske diska, kuljul hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback