blablabla

Just kommit från jobbet, och jag känner att jag fan måste sluta äta massa skit. Det är nog inte så bra o leva på fettig mat ca 5 dagar i veckan. Nej blir nog matback för mig, bara det att orka laga mat. Men så får det bli för jag orkar inte trycka i mig massa skit mer :) fybubblan.
Wellwell :) jag o marcus ska snart o firra firrar, kuligt. Längtar till fredag då jag ska klippa mig o färga håret, och även vara med släkten då dom kommer och fira mig. Kan ju säga att jag är i ganska stort behov av färgning och klippning nu, mitt hår ser ut som skit, hur mycket utväxt som helst och det är som toy. Har jag inte balsam när jag duschar så går det knappt att borsta igenom. Så jag tror jag tar bort mitt blonda ett tag och blir mer mörkhårig, sen om jag ångrar mig så får jag väll vänta ett tag.

Jaja hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback