fri sprit och taxi hem

Jaha, då var den helgen över också. Igår hyrde jag som sagt lokal, jag vet inte om jag tyckte det var så roligt egentligen. Var mest trött och seg, hade jobbat igår och började jobba klockan 9 idag men var redan på jobbet ca halv 9 och då satte jag igång o diska fläktfilter o en jäkla massa - vilket resulterade i 3(?) nya skärsår på fingrarna, ringfingret, fuckyou fingret och pekfingret. Kände mig som ett litet barn där med 3 plåster på fingrarna.
Jag verkligen hatar när jag får skärsår, det är fan så mkt värre än stora sår. Man går ju bara och stör sig på dom och jag får en sån där jobbig-känsla när jag får dom, som att allt helt plötsligt blev jätte tungt, och som att jag inte kan göra allt jag vill göra för att jag har dom där små såren. Haha, jag är ju seriöst dum i huvudet på nåt sätt. Men hatar det, samma om jag bitit av nagelbandet eller nåt, det är också en skitjobbig känsla. Haha men nu ska jag sluta, vem fan bryr sig om mina stora problem?

Förresten så sprang jag också in med foten i en vass kant nyss på jobbet, så nu väntar jag bara på ett stort blåmärke. Jag är väldigt klantig.
Och hur glad blev man nyss också då? När ens granne förmodligen stått vid fönstret hela dagen för att vänta på att vi ska städa lokalen. När vi gick till soprummet så kom han självklart dit och var lite grinig "är det ni som hyrt lokalen?" - ja. "jaha, var ni tvungen o ställa flaskor utanför den också? det var TVÅ flaskor och EN burk!!!" - ja men det är då inte vi som ställt dom där. "nähä! men ändå!!" Haha. Frågan är vad fan såna människor har för liv egentligen, kan ju ha varit vem som helst som ställt dom där 3 jävla flaskorna där.

Nåja, nog om mitt fjanteri. Ska på ett tag gå till mitt hjärta, sen ska vi nog bara ligga framför tvn hela dagen. Har även ett idol avsnitt som vi inte sett än :) spännande. Puss och kram!




mitt nya håååår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback