hej

heejj. nu ligger jag hos marcus o är himla hungrig, tänkte laga mat men är för lat för att gå till konsum, som är typ 200 meter härifrån? ne men typ + att jag hatar å handla ensam, speciellt på konsum av någon konstig anledning.. så jag väntar istället på att antingen marie vill hänga med å handla, eller att marcus får göra det :) beror på vem som är snabbast av dom, hehe. var nyss till mamma en sväng o satt där vid datan, men kan ju bara säga att det är så sjukt skönt att bara komma ut ur mitt rum, usch, tycker inte alls om det. det är inte nå fel på det, men det där rummet är bara väldigt ångestframkallande, haha. så frida, jaaaaaa du hade rätt, man får "ångestattack" där, som du säger.
idag har jag tatuerat mig, det blev jätte bra, jag är då helnöjd :) marie var snäll o följde med, hon har nog varit himla uttråkad.

jappjappppp. jag ska laga thaimat förresten, för den som bryr sig. men hejdå nu vill jag inte säga nåmera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback