lördaag

har varit med marie o ätit frukost, eller ja lunch för henne och frukost för mig. fick mig en liten chock nyss när jag kollade internetbanken, fan då! nåja bara typ 6 dagar kvar till lön? det är väll det jävliga när man snusar och går pank, då måste jag alltså låna en hundring eller två av någon, fast det löser sig nog.
tänker hursomhelst laga fläskfilé pasta idag, eller nåt sånt där, inte för att jag har råd men jag har en mamma som skänker fläskfilé åt mig, HE HE! tur är ju det. så ska bara inhandla nå grädde, paprika o purjolök, tror jag?
nu ligger jag o trycker i mig karra och undrar om det är något bra på tv ikväll. ska kolla upp det.
hade egentligen velat gå ut och fota nå fina bilder, det är så fint väder. men är så trisst å göra det själv och vet inte om någon känner sig villig.
hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback