Söndag

Hej! Har nyss slutat jobbet, eller ja för 1,5 timme sedan. Jag har varit med tessi och röstat, haha något vuxen man kände sig där. Fattade ärligt talat noll, vet vad jag röstat, men vet inte vilka personer? fattar fortfarande inte så mkt. Undra vad personerna jag röstade på ens vill? ja bra fråga.

Jag har hela dagen idag gått och småfnissat och tänkt på roliga och störda saker och bara känt mig konstig, haha.
Så när jag och tessi satt i hennes bil säger jag;
"fan, kalla trodde att hans farmor och farfar hade dragit upp båten ur vattnet, så isåfall måste jag och marcus dra ner den och upp den igen om vi vill fara och fiska"
T - ja men det är lugnt, nog klarar ni ju det
S - ja säkert, jag och marcus är ju lite starkare än dig och mig iallafall
T - jo
S - HAHA, så stannar jag när vi håller på och dra upp båten och så säger jag "vänta, jag ska bara ta en mjölkchoklad"
T - heheh...... ?
och där börja båda skratta. Fan, är det bara jag som kan säga såna här korkade saker som fan inte ens är roliga? Det som är roligt är ju iallafall att det hur som helst blir roligt, haha.

Ne nu är det nogsvammlat, jag vet inte om det blir något fiskande för mig och marcus, han är iofs och fiskar redan nu men ja, jag vet inte.. HEJDÅ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback