tjena bryyyden

Har ju så gott som adhd här vid datorn, jag kan inte sitta still, jag kan verkligen inte bara umgås med mig själv, jag är SÄMST på det. Förut gillade jag att vara ensam, då och då iallafall. Så fort jag är ensam nu någon gång så går jag i taket, jag vet inte vad jag ska göra, jag måste bara göra nååt!
Hojja vilka problem jag har, som tur är så ville malin iallafall fara och fota med mig, men vad vi ska fota vet jag inte? haha. Ja, sen ska jag o marcus göra något, vad vet jag heller inte.
Sitter nu o biter mig i läppen, om någon vill veta så gör jag det rätt ofta, så min insida av käften är ofta rätt sårig. Haha, freeeesh! Lyssnar också sån här halvdålig musik som man blir tokig av, men man bara lyssnar för man orkar inte byta låt. Är ju iofs inne på fridas spellista...... DÄÄÄHÄÄ, bara skojja! fast jag är ju det, men ändå.


Om man skulle orka göra något åt den här bloggen kanske, så den inte ser ut som skit. Tänk om man var grym på blogg design, och TÄNK om man hade tålamodet.



här har ni mästerverket som piller gjort på mig.


torra läppar har jag också, tompratar gör jag också. nu kommer malleballe å hämtar mig, vi ska å fika tyckte hon, tycker jag också.


jäklar vad grym tatueringen blev XD

2010-09-17 // 16:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback