Vi är dom som kan skratta åt allt som är svart

Hejsanhoppsan! Har kommit till mamma just, har varit hos sara och william och sen en sväng med marie på konsum o inhandlat middag, HEHE! Har även varit hos min granne o hyrt en lokal, hon var himla trevlig.
Hos sara har jag ätit frukost, sen har vi tryckt i oss bullar, spelat wii med william som HELA TIDEN ska vinna och blir sur om man vinner över han, haha. Även varit ute i det mysiga höstvädret, fotat massa bilder och spelat fotboll med william, hoppat studsmatta, och sara har plockat vinbär(ellernåt) som en gammal kärring;) hehe, skojja baraaa!

Som ni ser har min bästis varit o vildat på min blogg, hon e då så snell så! Jag älskar henne, fan vad jag älskar henne. Nu har jag inte varit med henne på fööör länge, och varje gång det blir så så känns det alltid så jävla tomt. Jag kan t.ex börja grina om jag tänker på henne, jag får frida-abstinens. För henne behöver jag verkligen i mitt liv för att fungera. Tror inte det är många som vet vad det är hon och jag har, och jag kan heller inte förklara. Men när man vet att man inte kan sätta ord på något, då är det bra. Vi förstår varann, utan att säga ett ord, vi avslutar varandras meningar, vi tänker likadant, känner likadant. Kan faktiskt vara lite läskigt ibland, eller väldigt ofta, för tänker jag t.ex på en sak så kan hon huxflux börja prata om det. Om jag känner att något inte är rätt och hon t.ex skriver att det är något, då har jag gått och känt det utan att veta om något. Det är bara sådär konstigt. Samma sak när hon fick flyga helikopter till sunderbyn mitt i natten, den natten drömde jag jätte oroligt, drömde att jag och jonathan körde runt rondellen mot byn eller vad man ska säga, och vi fick absolut inte fara mot byn för att det hade hänt något där, jag var livrädd. Och när jag vaknar, så hade det ju också hänt något. Ja, vi är menat to be, det är då en tjej jag aldrig släpper ur mina händer. Jag hoppas verkligen alla någongång i sitt liv hittar sig en sån vän. Finns inte ord för hur lyckligt lottad man är om man finner en sån som just Frida. Är stolt o säga att hon är min bästa vän. Jag älskar dig hjärtat!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback