15 april

Nu har viktnedgången satt igång igen, vart lite frustrerad när jag stod still i ungefär en vecka. :)
43,6 visar vågen, så jag börjar komma tillbak i den vikt jag brukar stå vid. Några kilo till ska jag gå ner, sen får det nog räcka.
Imorgon/idag? ska jag och marcus, sara, william, anders, och deras vänner fara till sjöfallet och pimpla, köra skoter och sånt där. Vet inte om jag o marcus far ikväll, eller imorgon på morgonen. Får se hur länge marcus ska fixa med sin skoter idag.

Nu sitter jag hos mamma, för en gångs skull. Gillar ju som sagt inte att vara här, riktigt ångest ställe. Inte för att det är nåt fel på hemmet, det är jätte fint o allt. Men har aldrig känt mig hemma här, och har för det mesta mått dåligt när jag bott här. Så är ingen direkt trygghet när jag kommer hit, tyvärr :/, eller ja jo att ha mamma här är ju en trygghet, men stället är ingen trygghet för mig. Vafan skitsamma!

Jag har en jättefin kjol på mig som jag nästan hade glömt bort att jag hade, hehe. Har nog aldrig använt den, eller ja kanske en dag någongång? köpte den för några månader sedan från h&m, en skinnkjol med massa fickor och grejjer. Himla snygg!






Här är lchfchipsen och dipen! Är dock väldigt less på det nu, och har bara ätit det 2 gånger, så blir nog inte att göra dom där nåmer.. Man blir väll less på att käka ost, hah..



Här är min jacka som jag beställe från h&m. Den var väldigt fin :) Ursäkta mitt fula tryne som råka komma med.




Och förresten, jag har varit PANK i över en vecka nu, snart 2 veckor. Fyfan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback