Allergi och så vidare..

Blir tokig. Verkar stanna på den vikt jag gått ner och det händer inget. Centimeter verkar jag ha tappat, men inte vikt. Tror jag läste att det brukar hända att man står still då och då? så får väll se.
Jag har inte tagit mina allergipiller på kanske 4 dagar och känner mig sjuk varje gång jag vaknar, men det går över under dagen som tur är. Tänkte försöka avvänja mig från dom, det är tydligen inte bra att äta dom regelbundet, vilket jag märkte för ungefär 2 månader sedan, då jag redan käkat dom varje dag i ett år ungefär.
  • För det första så ska man inte äta mer än 1 piller om dagen, har varit lite bra på att överdosera det.
  • Långtidsbehandling med pillerna kan leda till ökad kariesrisk hos vissa patienter som följd av muntorrhet, inte konstigt jag dricker vatten som att jag fick betalt för det.
  • Cetirizin Mylan (dom jag äter) kan förstärka effekterna av alkohol. Försiktighet rekommenderas därför vid samtidig användning av alkohol.
  • Vid behandling med Cetirizin Mylan kan reaktionsförmågan nedsättas hos vissa patienter.
  • De vanligaste biverkningarna är muntorrhet, huvudvärk, yrsel, dåsighet, sömnighet, oro, magbesvär och matsmältningsstörningar.

Så det låter ju inte särskilt bra, eller hur? Tycker jag fått nästan alla biverkningar, kanske inte beror på det. Men jag börjar nästan tro det. Så nu är det slutätet. Man kan dessutom gå upp i vikt av vissa allergipiller tydligen?

Nåja nog om det. Snart ska jag och tessi promma till OK, där jag ska hämta ut mitt h&m paket, kulkul! Har beställt en khakigrön parkas typ som jag blev såld på, tror dock jag kommer bli besviken när jag får den, för brukar vara så att jag tror saker är finare än vad dom är, sen var den rätt lång också, och jag är kort. Så jag vill inte att min jacka ska gå över knäna, så vi får se :). Har också beställt en huvtröjja, 2 linnen och nån kort t-shirt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback