Bläää!

Vilken dålig jävla dag det har varit/fortfarande är. Usch! Rastlös är jag också. LESS PÅ BROCCOLI, vilket alltid är mitt tillbehör istället för pasta. Hojj fyfan. Har idag bara lust o dra fram chips&godis påsen o bara skita i det här. Men då ska man ju vara envis som ett jävla arsel, eller vad jag nu är.

Imorse hände iallafall en kul grejj.
Tessi har blivit så hes att hon inte kan prata, eller ja man hör vad hon säger om man står precis bredvid henne.
Så imorse när vi skulle till jobbet så gick vi till hennes bil, jag var i mina egna tankar och står o tittar åt alla håll o väntar på att hon ska öppna bil dörren. Då efter ett tag märker jag att hon står o skrattar, inte för att det hördes.
Då hade hon tydligen halkat och legat på backen o skrattat o försökt prata med mig o sa "Sanne, jag ramla!". Det märkte då inte jag, haha. Fan vad fult, så står jag där helt seriös medan hon ligger på backen o skrattar och jag ser inte eller hör inte henne.


Nåja. Orkar inte skriva nåmer. Hejsvej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback