BLE

Jag är uttråkad.. Och när jag är uttråkad blir jag deppig. När jag blir deppig så börjar jag tänka. När jag börjar tänka så blir allt knasigt i skallen. Som tur är försvinner det. Men är väll lite pms & lingonvecka inblandat kanske. Frågan är nu då vad jag deppar över, hah hojj vilka problem då..

Jag och marcus har varit och hälsat på hans mormor som är här nu, vi har ätit och bara suttit och pratat. Sen har han farit iväg till jobbet, och nu sitter jag här med kira och funderar på om jag ska orka ta mig ut och gå med henne, men det måste jag ju så jag får väll slita mig härifrån snart. Sen måste jag hänga upp all tvätt i garderoben så det inte blir som vanligt, att allting ligger kvar i tvättkorgen eller i påsar tills man ska tvätta nästa gång.

Och imorgon börjar jag jobba igen, får som deppkänslor av det bara. Menmen, det går väll över :) Och vad fan ska jag göra för mat idag? fattar ni hur tråkigt det är att sitta o käka ensam, när marcus har eftermiddag eller är nånstans? fan vad jag hatar det.


Ne nu gnäller kira så det är väll lika å gå ut med henne. Hejdå! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback