godnatt

Ligger i sängen och åhar mig över att sova. Är så jävla stressad när jag ska sova och när jag vaknar. Stressad hela morgonen. Vaknar alltid flera gånger på morgonen jätte tidigt o är stressad o att jag måste kliva upp, även om jag är ledig. Jag är fan dum i skallen. Nåt fel är det ju. Känns som att det varit en halvdålig dag idag också. Rastlös har jag varit, suttit som nåt stresso o bara trumma med fingrarna o hunnit tänka ungefär 120 saker samtidigt. Är inte alls bra när jag inte är sysselsatt eller inte har sällskap, blir som frustrerad när det inte finns nåt att göra. Fast då tidigare när marcus var o skruva i skotern eller vad han gjorde så gick jag till mamma o var med henne o kurt. Hojj börjar få värk i armarna. Ska väll försöka sova nu. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback