Hej!

Hejhej! sitter och kikar en massa inredning och blir bara mer och mer sugen på att få flytta in i huset, det ska bli så himla kul o fixa och dona! Få ett hem som man kan göra precis som jag & marcus vill. :)
Idag har jag varit med frida, vi har suttit och surrat, varit vid väggen och fotat lite och bara pratat. Suttit här och sånt :) var himla kul. O himla kul nyss också då emma var förbi, hon och jag har också suttit å pratat och hon har tittat på sina kärring program. Det är allt från mamma byter bo till halv 8 hos mig. Så det har varit kuul! :)

I helgen har jag fuskat med lchf-dieten. Jag har ändå fuskat ganska mycket enligt mig, men gud vilken underbar känsla att få i sig chips dip och godis, fyfan vad jag njöt! Fick dock en jävla ångest efteråt, men idag när vågen visade varken + eller - så gick det över. Tänka sig att inte allt det där jag suttit å tryckt i mig visar något. Men bara för det så ska jag inte fuska mer, är dock mer sugen idag på massa skit än vad jag annars säkert hade varit. Så har ätit 2 mörka choklad bitar till efterrätt, var så jävla sugen att jag trodde jag skulle dö. Nä, men nästan.

Igår var jag till frissan, IGEN. 3e gången den här månaden, folk tror säkert jag är ett rikt modetroll eller nått, hehe. Men så är inte fallet! Nu får jag hoppas den här färgen sitter, både för min och maritas skull. Vill inte tracka henne nåmer;) (marita är min frissa). Men rinner den här färgen ur så fixar vi det helmörkt.

Kira har nyss legat å bitit halvt sönder marcus kabel till datorn, blir fan tokig. Ändå satt jag vid datan, men märkte ingenting. HOJJ! Vettetusan vad man ska göra. Emma tipsa om ett "fyspray" som man sprayar på kablarna, så om dom biter smakar det skit. Så det ska jag testa.

Nä nu ska jag gå ut med byrackan, och sen invänta mitt hjärta, OCH fortsätta nörda här. Hejsvej! :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback