Hej!

Hejhejhallå. Idag har jag vaknat vid 7 kanske, och vridit och vänt. Sen vaknat vid 8 igen av att kira spydde på soffan, IGEN! som tur var så var det bara jätte lite, resten kunde hon då så fint spy på golvet! :) Kan säga att det var ett jävla helvete å få fast dom här överdragsklädernagrejjset till soffan när jag hade tvättat dom, sist hon spydde. Fick nog en och annan aggressionsattack då..
Sen klev jag iallafall upp före 11, så länge brukar jag inte sova. Brukar alltid vakna vid 9, så var väll rätt skönt o få sova ut tror jag.
Sen var jag ut med kira o blabla, försökte sminka mig och det gick inge bra alls. Frida, nu vet jag vad du menar med att mina ögon inte vill hålla kvar någon ögonskugga.

Sen gick jag till mamma o hämta lite post, sen for jag och tessi till frissan. Har färgat om mitt hår, för allt hade runnit ut. Så det har varit brunt, och ändå var det förra veckan jag färga. Men allt var så gott som borta, trisst när inget vill hålla:/.

Nu har jag lagat mat. Är inne på min 5e dag på den här lchf grejjen. Är fortfarande ganska lättretad, men det går mycket bättre nu. Har lagat symöteslåda typ utan pasta och med broccoli istället. Var jäkligt gott :) men snart så är det nog jag som sitter och grinar på toan. Tål inte riktigt för mycket fett verkar det som så när jag får i mig en jävla massa grädde o grejjer så blir jag jävligt dålig i magen.
Till frukost käkar jag mest 1 finncrisp och typ 1 dl laktosfri youghurt. Låter lite, men det håller jag mig mätt på ändå ett tag. Kvällsmat så är bacon o ägg perfekt också :)

Nu sitter jag och väntar på att mitt hjärta ska ta och komma hem. Han jobbar över, tråkigt! Vi ska iallafall fara och handla, ska testa göra lchfchips också, det är bara bränd ost vad jag fattar det som, haha. Men kan ju va gott? sen ska jag nog köpa en liten mörk choklad grej å äta en bit. Snacka om att jag är sötsugen o sugen på chips, helvete vad jobbigt!
MEN mina hjärtklappningar är myyyyycket "mildare" nu. Brukar vanligtvis gå med hjärtat slående i 300 km/h och bli helt slut av det. Men faktiskt så har jag nästan inga nu :) Det är ju bra.
Ne nu ska jag göra nåt. Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback