If it hurts this much, then it must be love..

Sådär. Nu har jag gjort bort helgens sista kvällspass, gud vad skönt! Är så glad att det är måndag imorgon så ni vet inte. Känns så skönt när helgerna är över.
Imorgon så jobbar jag öppning med tessi, och känns så bra också att få jobba med henne nu när hon varit borta i några dagar och jag inte jobbat med henne på ett tag. Så det är ju kul!
Sitter här och åhar mig att jag inte har marcus här, så nu har jag ingen att söndagsmysa med! Blä. Jag som älskar att ha myskväll på söndagar.

Nåväl.. Nu vet jag inte om jag har något mer att berätta, ska väll sitta här tills jag blir less och sen krypa under täcket och få mig nån sömn. Hejsvej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback