Lchf

Hej igen! nu har jag ju nåt att blogga om tror jag. Jag och tessi håller på med en diet. Vi började i måndags och det är "lchf". lite kolhydrater, mycket fett. och jag kan säga att det funkar verkligen.
Nu är det inte så att jag tycker jag är värsta fettot, men jag vill bara trivas med mig själv :).
Nu är vi inne på 3e dagen, vilken sägs ska vara den värsta. Kan nog bara hålla med, för i natt har jag vaknat hela tiden, haft svårt att sova och somna om, och bara drömt om mat och att jag ställt mig på en våg. Låter ju helt sjukt, så jag klev upp 7 på morgonen i irritation o ställde mig på den där jävla vågen så jag slapp drömma om det, så fortsatte jag sova sen. Och nu efter att vi gått den 2 dagar så visar vågen redan -1.8 kilo.
Jag tror också den här dieten är ganska bra, eftersom att jag är så gott som beroende av chips o allt jävla sött. Så det rensar nog kroppen ganska mycket på skit. Och jag förstår att jag gått ner nästan 2 kilo, när man annars typ lever på kolhydrater.
Det funkar så att man äter så lite kolhydrater som möjligt, och så mycket fett som möjligt typ. Kanske låter lätt, men är ganska tomt att inte ha den där pastan till maten.
Skakar gör jag och hjärtklappningar har jag, men det försvinner nog imorgon. Grinig har jag varit, usch fy fan!

Den här ska man väll helst gå i 6 veckor, sen kan man börja äta normalt igen, kanske inte på en gång men ni fattar. Som det känns nu så kommer jag bli tokig om jag inte får trycka i mig en godis på hur jävla länge som helst, men jag tror det kommer gå bra.

Kan ju kanske uppdatera mer sen om hur det går :) kan iallafall rekomendera det här. Har då funkat på alla som jag vet har gjort den.
Känner mig helt störd som sitter o skriver om en diet, men det är väll bra. Bara man är nöjd med sig själv o mår bra så är det väll okej? :) Sen behöver man inte röra på sig om man inte vill heller, eftersom att kroppen bränner fett hela tiden. Vet inte om det är för att man äter mest fett?
Man ska nog äta max 30 kolhydrater om dagen tror jag? annars äter man väll flera hundra..
Och hungrig är man inte heller! Så. Ja, hejdå! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback