måååååndag...

Det har varit en hemsk dag! Usch och fyfan.
Dagen började med att jag vakna av klockan ungefär kvart i 7. Då drog jag mig upp efter ett tag, stressade som fan för att hinna till jobbet, så ringer jag tessi som en dåre innan klockan är 8 och tror hon har försovit sig. När hon svarar så frågar jag om hon är en tidsoptimist igen, och hon berättar då att hon börjar 9, och jag 10! Japp, där började man dagen med stress helt i onödan, men jag får skylla mig själv. Var inte så farligt egentligen, satt mig o åt frukost, gick ut med kira, tittade barnfilmer på tv och for till jobbet redan 9 med tessi.
Nå sen så var vi bara 2 stycken som jobbade idag fram till klockan 4. Och man förväntar sig kanske inte så mycket folk en måndag, annandag påsk då folk är ledig och det inte borde vara någon lunchrusch. Men lapparna bara öste ut och beställning på beställning kom, jag trodde ärligt talat jag skulle dö i den stunden. Jag kände bara att jag hade lust att skrika rakt ut att jag inte orkar nåmer, för det gjorde jag inte. Visste inte alls hur vi skulle klara allt det där tillsammans, men det gick bra. Och ca 1 timma övertid fick vi också. Men arg var jag, och hur trött som helst i huvudet. Sen att stå och vara trevlig när man är stressad är också ganska svårt, man får byta roll hela tiden när man går från stekbordet till kassan.
Nu har jag tungt att andas och jag vet fan inte varför! Blir tokig. Tar som emot i lungorna eller vad man ska säga.
Sen drack jag kaffe imorse, och hade ätit dåligt med frukost, vilket inte var bra. Slutade med att jag mådde så ila så jag fick sätta mig på toan och försöka spy, men det gick som tur var över! Är för ung för kaffe.... Haha.

Bara en jävla massa gnäll här... Men idag har jag inte sett många positiva saker, tyvärr. :/


Imorgon väntar en ny dag, med förmodligen hungriga människor igen. Som tur är så är det ett kortare pass. Skulle ju också hinna förbi lilleman idag och ge han ett påskägg, men eftersom att jag bara varit helt död så orkade jag mig inte dit, har heller inte orkat höra av mig, så förlåt sara om du ser det här! :)
Sen idag har jag och tessi varit hos marie och kalla ett tag efter jobbet, varit på coop lite snabbt, sen har jag lagat mat åt mig och tessi. Sen har vi bara suttit här och snokat runt!


Men nu blev det förjäkla långt, har heller inga nya bilder att lägga upp här. När jag jobbar hinner jag inte fota så mycket. Hejdå!

And even when you've paid enough, been pulled apart or been held up
With every single memory of the good or bad faces of luck
don't lose any sleep tonight
I'm sure everything will end up alright

You may win or lose

But to be yourself is all that you can do



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback