skärtorsdag

Nästan 4 kilo är jag inne på, och har inte ens gått 3 veckor. Man kan nog helt enkelt inte misslyckas med den här dieten. Är dock jävvvvvligt less på den! Fuskar lite från o till nu, men det verkar gå ändå. -0.2 går jag ner ungefär varje dag, låter ju kanske inte så jätte bra, men är nog kanske inte meningen heller att jag ska rasa i vikt.
Men ska börja satsa mer på träning när det här är över, älskar att träna, fastän jag sällan gör det. Men jag har alltid tyckt om att röra på mig.

Nu kom jag nyss hem från ett jobbpass med victoria. Ibland tror jag att jag ska bryta ihop totalt på vissa småungar som älskar att grisa ner som om dom vore 5 jävla år. Är jätte trevligt att städa upp det när man just har städat klart allting. Nåja, lika å bita ihop å vara glad :) går ju trots allt inte att göra nåt åt det..

Imorgon lämnar min bättre halva mig i några dagar, många dagar känns det som. Jag har sån jävla ångest att han ska iväg, jag HATAR att sova ensam, äta ensam, vara ensam..... Blä! Men dagarna går säkert fort. Då är det bara det att jag ska hitta något att sysselsätta mig med, är ju inte så bra på det. Och sen är väll dom flesta bortresta också, så jag vet inte. Emma-sofia ska iallafall vara här i helg, så tänkte umgås lite med henne iallafall!:) Är ju inte så ofta man träffar henne.


Snart ska jag tatuera mig, 7e eller 9e eller vad det nu var. Tanken är väll att jag ska fortsätta på min arm så den blir klar någongång, men jag får nya idéer hela tiden. Och jag hade velat tatuera mer på revben/mage, eftersom att jag tycker det är så jäkla snyggt. Även om det inte syns så ofta, så tycker jag det är som personligt att ha tatueringar där, eller personligt vet jag väll inte. Men jag tycker hur som helst om det. Frågan är bara vad jag ska sätta där nu, och om jag verkligen ska tillåta mig själv att ha så jävla ont igen. Och när jag inte ens är klar med mitt ena revben, kanske borde göra klart det, fast känns ändå som att det kan vänta. Ser ju dock inge bra ut alls, men skitsamma... JA JAG VET INTE!

Har köpt ett bautastort påskägg åt marcus idag, men det får han inte förrän han kommer hem! heheh. Nu ska jag invänta hjärtat. Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback