Söndag.

Sådär. Har jobbat till 3 idag, farit hem, ställt mig o lagat mat och nu har jag fixat ihop en efterrätt :) JA man får äta sånt också, hehe. Kanske inte så mkt men, då och då.
Har gjort köttfärssås och broccoli till middag, tror aldrig jag lyckats göra så god köttfärsås förut. Var skit gott! och efterrätten gjorde jag chokladmousse med hallon, tror inte den kommer bli som jag hoppades om jag ska vara ärlig :/. Ägg, hallon, mörk choklad och grädde. Vet inte hur det smakar, men det får vi se lite senare.

Idag är jag så jävla sugen på att få flytta in i huset, vill bara få flytta in nu! Börja fixa och dona. Och till sommaren kan man sitta ute och grilla, ha picknick på gården, "odla paprika-träd" som marcus säger, hahah. Ska bli så skönt att inte ha livet i en plastpåse. Och inreda, hur kul är inte det? har varit helt ointresserad av det förut, men börjar bli mer och mer intresserad av det nu. Var på möbelhuset här för någon dag sedan med tessi, har inte varit där på jättte länge. Och dom hade så jäkla fina saker, massa saker med text, och jag älskar allt som har text på sig. Skulle nog kunna ha hela mitt hem inrett med en massa text-saker, haha. Nej men, inte riktigt. Men snyggt är det :) Dom hade t.ex massa kuddar med en text på, som typ "Live". Och filtar och allt roligt. Himla snyggt!
Vet nog iallafall hur vi ska ha sovrummet, såg ett sovrum på ikea som jag blev helt såld på. Kan inte släppa det ur huvudet och jag ångrar att jag inte fota det.

Är förresten inne på min 6e dag på dieten, och har funkat fint hittils. Jag tror dock att jag gör lite fel i den, för jag tror jag äter för lite fett. För att man ska bränna fett så ska man tydligen äta massa fett och det tror jag inte jag gör. Äter som vanligt och överdriver inte, vilket jag kanske måste göra. Så ska börja skriva upp i en bok vad jag äter varje dag, samt hur många kolhydrater jag stoppar i mig, så jag kan titta vad jag gör fel.
Nu ska jag bara sitta här och ta det lugnt ett tag. Hejdå! :))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback