Tisdaaaaag

Sitter o hoppas att lönen ska komma in på kontot, så jag kan se hur mycket jag får, men jag tror det först kommer imon tyvärr.
Idag har jag varit med tessi på stan i typ 7 minuter innan hon börja jobba, haha, hon skulle köpa en mascara så jag följde med. Sedan har jag bara myst med marcus och varit med han till hans farmor.
Sen när marcus for på jobbet så visste jag inte alls vad jag skulle göra så jag gick och kolla om tvättstugan var ledig, och det var den, så nu har jag hållt på å tvätta för fulla muggar. Nu väntar jag bara på att allting ska bli torrt :).

Snart ska jag och tessi gå på en promenad och sedan gå och handla någonting, och se en film. Nej nu ska jag pysa, hejdå!



Mina snyggisar! hehehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback