torfuckingsdag

Min dag började med att jag skulle börja 8, vaknade då klockan halv 7 av att jag drömde att jag mådde illa. När jag vakna mådde jag jävligt illa, nästan så att jag skulle kunna spy. Så klev upp, tog en alvedon och la mig igen och sov ett tag till. Då vaknar jag kanske 20 över 7 och mår fortfarande lika illa. Så det blev att jag inte gick till jobbet då..
Vaknade vid 10 nångång och mådde hyffsat bättre, då till slut drog jag mig upp ur sängen o beslutade mig för att gå till jobbet iallafall. Och det har gått bra, jag har varit på jätte bra humör idag... TILLS klockan blir 4 och folk bara väller in. Hojj, ni förstår inte hur hemskt det är och stå och ta ca 200 beställningar, stressen är hemsk! Jag hatar stress, jag kan inte hantera stress, jag blir psykkkk av stress.
Så jag har gått och nästan börjat gråta där på jobbet hela tiden, & när jag skulle gå hem så bröt jag ihop. Låter ju sjukt att man kan bli så av lite stress, men jag är typ helt säker på att jag ska dö.

Nååååååå.. Iallafall så hämta min snälla syster mig från jobbet, jag bad henne köra runt ett tag så jag fick andas o bara gnälla av mig. Sen gick jag in, gav kira mat, plocka undan lite, gick ut med henne, kom in igen, städade som ett psyk, böt sängkläder, blablabla... Nu är jag klar, ovanligt snabbt gick det att städa. Så nu kan jag ta det lugnt!
Snart kommer mitt hjärta hem också, har gömt hans påskägg, haha. Åhhh vad jag saknat han! Och saknar han. Är fan nervös, haha.

Jaja, nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag ha fusk-kväll med marcus, med en massa jävla gott för det förtjänar jag! Hejdå mina vänner.


 

 

 

 

Förresten, har kommit på vad jag ska tatuera nu! eller jag vet vart. Och åhh så fint det kommer bli!!!:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback