alltdemöjliga

dagen började med en sjukanmälning, ont i magen, och håller dessutom på att bli sjuk.. suck! ska imorgon och hämta ut tabletterna eller vad det nu var som läkarn skrev ut till magsyra grejs, jag vet inte? nåt som förhoppningsvis hjälper min mage och mitt illamående.

har hållt på och kika julklappar, och hur jävla svårt är det inte? jag brukar alltid ha idéer och vara påhittig, men i år står det ganska stilla. kanske för att jag har så mycket annat i huvudet och bara är allmänt stressad, pluggar teori och så vidare.. men till ens pojkvän, vad ger man? kläder har han i överflöd, armband har han fått, halsband har han som han alltid har på sig, skor har han också mycket av, playstation har han fått, blabla... vad ger man då? vill ju komma på något superbra! vet att jag vill fota mig med honom och förstora bilder och göra en stor canvas tavla, men jag vill inte fota mig här i sverige, vill ha bilder från utlandet så det går ju hur som helst inte. jaja, jag får klura på det där.

till kompisar och sånt tycker jag det är lite lättare iallafall. fast min syster marie är däremot ganska svårt. hon är hur kräsen som helst när det gäller kläder och sånt, eller har väll blivit bättre nu. men man vet aldrig vad man ska ge henne.


ska bli så mysigt med en jul i ett hus, ens eget hus. var några år sedan jag fick den känslan. har tyckt det varit mysigt i mammas lägenhet också, men jag fördedrar hus, förmodligen för att jag bott i hus största delen av mitt liv..
nä nu ska jag pysa! imorgon är en stor dag, hehe.. hemlighetsfull som man är. tell u later ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback