jul jul strålande jul

Inte för att klaga. Men den här veckan har nog fört med sig mer minus sidor än plus faktiskt.. Otroligt trött och less just nu. Hållt igång sen klockan 9 imorse till nu. Kanske inte konstigt skallen snurrar? Nä fy. Nästa år ska jag vara ute i god tid. Iallafall försöka! Slagit in ett gäng med julklappar. Spelat uppesittar kväll mellan varven och i samma veva städat. Har idag också till och med tappat bort min burs. Men återfunnit den också i kassan på coop. Blä. Rätt trött på att ha en miljarder saker som pressar i skallen på en. Som t.ex man pratar i telefonen om en sak. När man lägger på så har man glömt vad man pratade om.. Och förresten! Jag har fått min lön idag. Den försvann som en vind nästan... Orkar knappt ha ångest. ojoj. Men nu ska jag inte vara sån. Jag älskar ju faktiskt julen egentligen! Julkänslan är tyvärr helt borta. Men den kanske kommer imorgon. Hoppas ni får en jättefin dag! Pussåkram godjul



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback