lördag

Jag vet att jag varit dålig på att blogga.. Har inte haft tid, och inte heller orkat.. Hela veckan har bestått av jobb och så har jag pluggat teori, varenda dag. Ganska tröttsamt, men kanske lönar sig i slutändan. Jag är ju dock en sån som alltid pluggar för lite och aldrig klarar. Är som att när man sätter sig o gör provet så kör man fast helt och hållet. Fast jag brukar också tänka att jag kan, och sen sitter jag där och inte kan ett skit.. Nåja det var ju några år sedan man gjorde ett prov... Nu ligger jag och tittar tv, snart ska vi hoppa i bastun. Eller innan ska vi nog måla lite i hallen å riva lite tapeter. Håller på med hallen del "2". Vet inte vad jag ska kalla det. Korridor? Ja nåt sånt. Är så kul å fixa, åtminstone när det är klart o dags för inredning. Nog för att en korridor inte är mycket att inreda. Är ganska litet utrymme. Här är det julmysigt också. Gardiner uppsatta, ljus överallt, julgran, julstakar stjärnor o gudvetvad... Men trivs himla mycket när det är så. Älskar julen! Nu har jag inte mer å säga. Jobbigt att blogga via telen. Hadetbra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback