Blöh

Klockan är bara just över 3 och det är redan kolsvart ute, fyfan..
Idag går inte riktigt allt min väg, fast det finns ju såna dagar också.

Tänkte söka några julklappar, men jag vet inte vilka sidor jag ska gå in på.. Tänkte också riva lite tapeter, men jag vet inte när jag ska orka börja med det.. Någon som vet några bra sidor på inredning o grejjer? eller bara bra sidor var man kan hitta julklappar?


Ni kan få några fula bilder på vårt julmys, ja dom är fula. Jag kan ju fan inte vara still med handen nångång...



















trisst att det är så fult i övrigt! men hur som helst så trivs vi! ännu bättre sen när en del är klart..


Nej nu ska jag nog gå ut med min lilla kiris!


läcker kyl. eller bild på kylen. hehe ♥

2011-12-06 // 03:03:18
» Sanne

Mähåhsåklart <3

2011-12-06 // 15:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback