heeh

Jag är så stolt över mig själv att jag klarade det! Jag är så duktig så! :)
Men kändes gjorde det vill jag lova, men nu är det över, heh.


Innan jag for och tatuera mig for jag med marie o fikade, åt macka, drack cola och en halv bulle, för å få i mig lite socker och mat osvosv. Sen var jag så nervös av tanken hur ont jag tidigare haft att jag trodde jag skulle spy eller svimma, men det gick så bra.
Efter det så hämtade marie mig, då for jag hem till henne & kalla och bara satt o tog det lugnt. Sedan for jag med tessi på coop och handlade lite grann. Och sen så skjutsa hon hem mig och då for jag nästan direkt iväg med malin, vi har mest surrat och bara farit runt och ja lite sånt där =) en söt liten valp hade hon allt.

Nu har jag just ätit "middag", vet inte vad jag vill kalla såna där nutrilett egentligen, men är väll middag då. Är något hungrig än.

Igår bokade jag och min fina en resa till thailand, så den 6e säger jag byebye, och det gör jag nu också. PUSSÅKRAM



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback