HEJSAN

Det var ju kuljul att resan vi tänkte boka igår hade försvunnit, rättttttt irriterande!
JAJA. Idag har jag städat och tvättat sen klockan 2. Lagat mat o suttit å ätit ensam, väldigt deppigt. Har haft emma på besök, och nyss tessi. Nu är det rätt så rent här tkr jag, har även plockat bort julen förutom gardinerna men det får bli morgondagens projekt för nu tycker jag att jag har slitit så det räcker :).
Imorgon ska jag tatuera mig, var rätt oväntat men så blev det och jag ska tatuera högra revbenet. Jag är nog lite väl vågad tror jag, när jag inte ens blivit klart med vänstra revbenet pga smärta, så ger jag mig på högra. Men den här gången ska jag klara det, utan att ligga å sprattla som en fisk till och med. Nä, det kan jag inte lova, men iallafall...

Nu ska jag snart göra varma mackor åt min kissemisse som snart slutar jobbet, är tomt i kylen så imorgon måste jag handla också. Vilken kärring jag är.. MEN JAG E JU SÅ SNELL!

Hääädåååå...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback