klagomål hehe

Jag har fått klagomål av en pizon så jag måste väll skriva hej iallafall. Jag sitter på jobbet just nu med alex och frida. I morse när jag börja jobba har jag varit rätt så rädd för det finns minsann ett frassespöke här och det vet jag. Så jag är som ett nerv vrak här. I morse vågade jag knappt byta om så... Ja. Igår var jag och tessi till luleå. Tågfan var försenat så vi hann bara gå på stan typ två timmar. Men ett linne, leggins och ett par skor hann jag få med mig. Och maxmat heehe! Var dock inge kul när man bara fick en timma sömn. Var rätt död igår när jag var på stan och så. Drick aldrig irish coffee! Inte mer än en iaf. Du dör nästan. Snart ska vi boka utlandsresa så i februari sitter jag o mitt hjärta nånstans på nån strand kanskekanskekanske. Nu tkr jag att jag har bloggat ganska mycket iallafall o jag återkommer väll sen nångång när jag har lust eller ids eller vill eller jajajaja hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback