osv

Här sitter jag, halvt illamående, magen kurrar, skallen värker och nacken gör ont. Ungefär som vanligt då. Dock är jag middagslös nu, helt enkelt för feg för o äta maten jag åt igår, vågar inte äta när jag blir så dålig i magen. Heh, undra vad det är som är felet i min kropp egentligen? tål laktos o gluten. Vad fan är det då? och vad är det för illamående som spökat i sisådär 1,5 år? Väldigt less är jag iallafall. Inge kul att vara illamående.

Idag har jag jobbat 8-14, rätt skönt pass, men jag är så jävla morgontrött så det finns inte. Har iallafall gått bra. For efter jobbet med marie till bilskolan och jag skrev in mig där. Erkänn att jag gör lite framsteg iallafall? Är iallafall peppad till att ta körkort nu när man har 2 underbara som betalar det åt mig, jag är uppöveröronen tacksam!! :)
Sen for jag hit, sminkade mig i nån timme o bara höll på och sen kom frida o hämta upp mig. Är så kul o träffa henne, vi ses nästan aldrig, o när vi väl ses vill jag inte att hon går. Man vet aldrig hur länge det tar innan man får se henne igen så att..

Vi var iallafall o fotade lite, men var ju så jäkla kallt! För kallt för o fota utomhus iallafall. Så vi for runt ett tag och sjöng, sen for vi hem till mamma o kollade massa bilder å gamla filmer. Är alltid kul o se, hehh!

Nu sitter jag o funderar om jag ska äta nåt, eller om jag ens ids. Väntar också på marcus, så vi kan duscha. Hatar att duscha ensam, eller ja jag hatar väll iofs att göra det mesta ensam? så jag väntar nog ett tag :).
Nä, hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback