piteå

Hejhej. Nu är jag och mitt hjärta påväg från piteå. I fredags kom vi hit. Då satt jag o marcus mormor o tittade lets dance medan marcus läste nån tidning o sov hehee. Igår var vi till en som marcus känner, spelade spel o åt mat o bara sånt där. Var på elgiganten o sen låg vi o tittade resor och så vidare och nu är det väll ungefär 99% bestämt att vi far till thailand den 6e februari så alltså nästa söndag. Om en vecka. Ska bli så himla härligt! :) Nu är vi påväg mot luleå för å ta en titt på storheden och sedan vidare mot haparanda där marcus ska köpa ved åt sin farmor. Marcus är allt bra söt o omtänksam han.. Det har varit en jätte skön o mysig helg. Nåja. Nu ska jag nog läsa lite i körkortsboken. Får se om nånting går in. Hejrå:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback