helu!

Vet ni vad? Vi har flyttat in nu :) till och med för 2 veckor sen tror jag. Det är så himla skönt!
Håller just nu på att måla ute i uterummet (altanenvadfandetnuär), det är som bara träfärgat där typ, alltså ingen färg så håller på att måla vitt. Tar som bara den på ryggen men snyggt blir det :) och kul är det också.
River tapeter gör vi också, och målar spaljen. Men herregud vad vi har att göra. Fast det är kul.

Har inte sett fin ut på nåt sätt sen vi flytta in känns det som, ids knappt sminka mig. Nog för att jag inte hinner heller, börjar oftast jobba tidigt nu och då vaknar jag rätt sent, och sen när jag ändå bara ska vara här o dona så är det väll ganska meningslöst, ja men skitsamma! ni får stå ut med det. Men hade dock velat klippa min lugg, tycker jag ser ut som ett mongo i håret, iallafall luggen, blir inte alls klok på den..

Igår jagade jag och marie glassbilen, haha, springandes. Den körde iväg hela tiden, till och med när jag stod bakom den och skulle välja glass. Men skratta fick vi göra, måste sett jävligt fult ut när jag står där och den bara kör iväg, men glass fick jag till slut!! förbaskat!


Nu ska jag släppa ut kira tror jag, sen dra på mig målar kläderna och kanske kladda lite :) hehehh. Pussokramhadetbra!


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback