i'm prepearing for the breakdown

Heejhej! idag har jag jobbat 11.30-18.00. Det har som tur är varit rätt lugnt, känns inte som att jag orkar med så mycket mer stress. Men vissa gånger får jag skylla mig själv, jag verkar endel gånger gilla stress till och med, eller så är jag väll bara sån, gillar att ha många bollar i luften och att det händer grejjer men tänker sällan på vad det slutar med.
Nåja! Har också nytt tryckt i mig mat från sibylla, trög som jag är så verkar det fan inte duga att äta hamburgare 700 gånger i veckan redan. Nog för att jag aldrig äter hamburgare på jobbet nåmer, eller ytterst sällan, men strips kan man då trycka i sig.. Usch, börjar fan bli äcklad av mig själv när jag trycker såhär. Eller nä, jag trycker inte i mig men jag äter skit hela tiden känns det som. Inte för att det är gott, att jag är sugen eller nåt, utan bara för att äta. En riktig gris känner jag mig som!!! BLÄÄ.


Nä, nu fan vill jag ha semester....


 

bästis fixa frillan på mig igår och sminkade mig, hon är så duktig min fintjej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback