Lista

vilket är ditt livsmål: Att alltid vara lycklig, att få mina drömmar uppfyllda
vad har du för puder: Ja vad fan det heter, är ett guldigt jag brukar använda, från max factor eller nåt
har du använt någon hårprodukt idag: Joo
vad använder du för parfym: Make up stores, en orange som luktar typ aprikos eller nåt
hur många speglar finns i det rum du är i nu: Jaa, säg det?
var är du nu: I mitt & marcus hus
har du bråkat med någon idag: Inte det
saknar du någon nu: Jaa
röker du: Nej
dricker du alkohol: Ibland
tar du droger: Nej
tycker du om dina grannar: Har inte lärt känna mina grannar, men dom som bor mitt emot brukar vinka iallafall, så dom tycker jag om! + att dom till och med lånat ut vatten åt marcus, deni! hehe
anväder du icq eller msn: Msn om jag alls använder nåt
när gjorde du senast något riktigt dumt: Jaa, säg det
har du blivit hotad via telefon: Japp
vilken färg har du på dina underkläder nu: Är väll nån slags lysorange/korall?
gillar du dokumentärer: Jaa gör jag väll
längtar du till din nästa födelsedag: Ja längtar o längtar, fyller ju 20 så nåt är det väll kanske att längta till, fast inte så att det känns iallafall
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Det har nog aldrig hänt nej
skulle du kunna ha silikonbröst: Det skulle jag nog
borde man få röka på pubar: Utomhus ja, hehe
brukar du bada i sjöar om somrarna: Nja, sällan :/
vad gör du just nu: Sitter bara här, väntar på tessi
är du blyg: Nja, egentligen inte. Är mer osäker
roligaste resa: Thailand
vilken tid gick du upp idag: Vid 10
vilken låt lyssnade du senast på: The veronicas - secret
har din pappa glasögon: Jaa han har då haft, har inte sett han med glasögon nu på länge dock. Men då träffar jag ju han aldrig heller nästan
har du glasögon: Nej
bor du i sthlm, gbg eller malmö: Icket
har du sagt ;jag älskar dig till någon idag:
är du homosexuell:
vad tycker du är äckligt: Finns mycket
vad såg du senast på tv: Simpsons var det nog
har du köpt någonting idag, i så fall vad: Inget alls
vem ringde dig senast: Tessi
hur svarar du i telefonen: "Hallå" eller "Hej det är sanne" om jag vill vara störd
tycker du bäst om varm eller kall oboy: Kall, fast varm är gott också
vad ska du göra imorgon: Jobba...
har du fint hår: Nja, periodvis. Är ganska ofta less på mitt hår, det har sina hopplösa stunder kan man säga
vad ska du göra nu: Vänta på tessi
Vad har du ätit idag?: Inget mer än druckit vatten
Vad har du på dig?: Linne och shorts
Har du växt något det här året?: Det tror jag inte
Har du gått upp/ner i vikt det här året?: Går alltid upp och ner, pendlar en hel del
Vilket år har varit ditt bästa?: Dom senaste åren sen 2009
Vad ser du fram emot?: Semester, så jag och marcus kan fara iväg
Vad har du ångest inför?: Jag vet inte riktigt?
Är du öppen?: Jaa sådär.. Var mer öppen förr
Hur långt hår har du?: Lite längre än axlarna typ
Vad har du för betyg i matte?: Ig, heh..
Vilket är/var ditt sämsta ämne? No, fattar fortfarande inte ett skit
Har du en bra klass?: Jag hade det ja
Vad ligger på ditt datorbord just nu?: En hjärtram, ett champagneglas, en loka flaska, ett vanligt glas, en ögonskuggepalett, 2 internetdosor, nycklar, telefon, kamera, silvertejp, platt tång, hårspray, högtalare, skärm, nån faktura, en gammal snusdosa, en hårborste, snoddar.... Ja det ryms en heldel
Varför blev du arg senast du var det?: Donno
Hur ofta städar du?: Inte ofta alls, men är väll inte så kul när allt är huller om buller heller
Hur länge kan du använda samma byxor utan att de tvättas?: Inte så länge, använder ju mina kläder till att torka händerna och allt på så att..
Byter du underkläder varje dag?: Japp, inte bh kanske men trosor och sockar iallafal
Hur ser stolen som du sitter på ut?: Svart sån här data stol
Hur luktar du nu?: Hårspray kanske
Vad skall du göra i helgen?: Who knows
Är du romantisk?: Jaadå!
Vad skrattade du åt senast?: Åt mig själv, tessi ringde och jag svara "hej det är sanne", sen råka jag lägga på. Så det vart lite kul hehehhhh
Har du ont någonstans just nu?: Inte trorjaaa
Får du hög telefonräkning?: Har ingen telefonräkning
Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?:
När dansade du senast?: Jaaa, säg det?
Vad skall du göra när du är klar med det här?: Vänta



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback