semester

Jag är så dålig på att blogga! men jag har fasen inte tid.
Igår på jobbet så trodde jag det skulle bli en sån där jobbig dag, men icket. Ida sa före 5 nångång "tänk om det blir strömavbrott", för vi trodde åskan skulle gå. Ungefär 10 minuter senare så blir allt svart! haha, ironiskt. Och att det höll på så länge att vi inte fick göra mer än max 20 beställningar också.. Vi fick alltså gå hem vid halv 9, vi var ändå tvungen att sitta där o invänta strömmen men sen kom cheferna och tog över! men det var ändå rätt mysigt att bara sitta o prata i mörkret också :) och tyst var det, så jäkla skönt när inte ett enda ljud av maskiner hörs.
Sen när jag kom hem så hade jag ju inte hunnit ätit något på jobbet så jag marcus och jorpe satt oss och åt smörgåstårta som jag gjorde igår, trodde den hade blivit helt förstörd nu men den klara sig som tur var :)
Och senare for jag och marcus ut och sprang, tro det eller ej! hehe.

Nåja, så det var ingen jobbig dag alltså. Idag ska jag jobba mitt sista pass innan semestern, fan vad skönt att kunna andas ut ett tag! Känns som att jag gått på högvarv hela året nästan, fast det gör jag ju oftast men iallafall. Hittar ganska ofta på nya saker att stressa upp mig över, och det är ju inte så jätte kul..
Vi sticker nog iallafall söderut i helgen, far ner mot stockholm och göteborg skulle jag tro :) ska bli himla roligt.
Sen hoppar jag in och jobbar vecka 33 i 4 dagar, sen fortsätter min semester 2 veckor igen, kanske låter konstigt men jag har valt att ha det så eftersom att marcus har så, så vi kan fara iväg någonstans och göra saker.


Ute rummet jag håller på att måla är ännu inte klart. Håller ärligt talat på att få psykbryt på taket, det är det som är kvar att måla och det är nog nästan det tråkigaste jag gjort. Så om någon har lust att komma och hjälpa är ni välkomna ;) hejdå!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback