Blä

Äntligen har jag ett nytt objektiv! Mitt gick ju sönder i thailand. Och nu har jag ett 18-200 mm, känns himla kul!:) Har dock ingen inspiration till vad jag ska fota, inte i detta väder iallafall.. Men äntligen kan man iallafall fota någonting igen, och leka med ett nytt objektiv.

Jag har just kommit hem från jobbet. Är fan helt slut. Har varit på sånt skit humör idag, det har alltså varit ganska stressigt.. Och bättre blir det inte när man går in på coop och ställer sig i kassan typ 5 i 10, då stänger dom 10 och det sitter en ny kille i kassan (har full förståelse för han och tyckte så jäkla synd om han som behövde sitta där), och så kommer en sån där rabatt-tant som ska bråka om minsta lilla rabatt. JAHAPP! Där stod man väll till 10 över 10. Hon skulle bråka om att han inte slagit in rabatten på hennes ost. Men det hade han trodde han, det tror fan jag med! Så killen framför mig säger åt henne "men här, jag betalar din rabatt! Ta nu pengarna och sluta" eller vad han nu sa, och hon "ska jag ha dom här?".... BLÄ! ville tacka killen framför mig och ville hjälpa killen i kassan.
Jag fattar inte, hur fan ids man? vad skulle hon göra för dom där 30 kronorna? och varför bråka om det när klockan hunnit bli över 10, då personalen vill gå hem till SITT LIV. Ja dom har faktiskt ett dom också, vilket folk verkar glömma väldigt lätt....

Som vanligt så avreagerar jag mig bara på den här bloggen, eller berättar vart jag har ont eller nåt. Känns det då som, men det är väll kanske därför jag har den också :) hehe.
På tal om att jag alltid har ont någonstans. Jag börjar faktiskt bli ganska rädd för att jag har nå fel. Mår ju jämt och ständigt illa, som jag sagt nu kanske 100 ggr? Och så har jag börjat få sån jävla huvudvärk. Och en till grej, när jag tittar så hänger mina ögon inte med ibland, det är som att ena sidan av skallen inte hänger med. Och idag i trappen höll jag på att svimma? hm. Måste kolla upp det, men ska ringa mamma först, hon brukar kunna allt..

VET NI VAD SOM HÄNDE MIG NU MINA KÄRA VÄNNER????=)
Imorgon ska jag till luleå. Och min fina xperia x10 mini är så underbar och tar bort mina sms lite hur den vill. så nu tog den bort mina biljetter jag hade i telen till tåget :) + ett paket marcus ska hämta imon som också var i min telefon. jag tror ta mig fan att jag går och hänger mig..............................




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback